کنترلر دما مدل TCN4S
نوشته شده توسط : saghar

کنترلر دما آتونیکس سری TCN پرفروش ترین خانواده ترموستات های آتونیکس می باشد. این خانواده در رده ترموستات های اقتصادی (Economic) آتونیکس قرار می گیرد. از ویژگی های این کنترل کننده “ورودی مولتی سنسور” و “قابلیت مد کارکرد PID” میباشد، همچنین این کنترلر دارای 2 نمایشگر جهت نمایش مقدار SV و PV می باشد. این کنترلر قابلیت ذخیره تنظیمات تا 10 سال را دارا می باشد.

 

کاربرد کنترلر دما آتونیکس مدل TCN4S-24R

  • کنترل دما دستگاه جوجه کشی
  • کنترل دما گلخانه

 

تنظیمات کنترلر دما آتونیکس مدل TCN4S-24R (راهنمای سریع)

این کنترلر دارای 2 گروه پارامتر می باشد. برای ورود به پارامترهای گروه 1 کلید MD را به اندازه 3 ثانیه نگه دارید. همچنین برای ورود به پارامترهای گروه 2 کلید MD را به اندازه 6 ثانیه نگه دارید تا وارد پارامتر ها شوید.

مرحله اول: تنظیم نوع سنسور

در ابتدا باید نوع سنسور متصل شده به کنترلر در پارامترها تنظیم گردد. اگر از سنسور Pt100 استفاده می نمایید پارامتر In-t در پارامتر های گروه 1 را بر روی dpt.L یا dpt.H قرار دهید. اگر از ترموکوپل نوع K استفاده می نمایید این پارامتر را بر روی KCA تنظیم نمایید.

نکته: برای نمایش دما با یک رقم اعشار باید از سنسور Pt100 استفاده شود. بوسیله سنسور ترموکوپل نمی توان دمای PV را با یک رقم اعشار نمایش داد.

مرحله دوم: تنظیم مد کنترل دما (کنترل ON/OFF یا PID)

برای انتخاب کنترل ON/OFF در پارامترهای گروه 2 پارامتر O-Ft را بر روی گزینه ON/OFF و برای انتخاب کنترل PID این پارامتر را بر روی گزینه PID قرار دهید.

نکته: به صورت پیش فرض این پارامتر بر روی کنترل PID می باشد.

مرحله سوم: تنظیم نوع خروجی (رله یا SSR)

برای انتخاب نوع خروجی در پارامترهای گروه 2 پارامتر OUT را تنظیم نمایید. اگر از خروجی رله برای کنترل خروجی استفاده می نمایید این پارامتر را بر روی RLY. برای متصل کردن خروجی به رله SSR این پارامتر را بر روی SSR قرار دهید.

مرحله چهارم: تنظیم مقدار دما (SP) و مقدار هیسترزیس

جهت تنظیم مقدار دما، هنگامی که کنترلر مقدار دما را نمایش می دهد فلش سمت چپ را فشار دهید. مقدار دما بر روی صفحه نمایشگر شروع به خاموش و روشن شدن می کند، حال با کلید بالا و پایین مقدار دما را تغییر داده و برای ذخیره شدن کلید MD را فشار دهید.

جهت تنظیم مقدار هیسترزیس وارد پارامترهای گروه 1 شوید و پارامتر HYS را تنظیم نمایید.

نکته: لطفا در حین پروسه Auto tuning مقدار SP را تغییر ندهید، این تغییر باعث می شود تنظیم ضرایب به صورت اشتباه انجام شود.

خرید کنترلر دما آتونیکس مدل TCN4S-24R با قیمت مناسب

همیشه خرید ابزار آلات مخصوص به اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق برای مشتریان همراه با چالش های فراوانی میباشد . با توجه به وارداتی بودن این محصولات پیدا کردن فروشگاهی مطمئن که این محصولات را با ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر و قیمت مناسب به فروش برساند کاری زمان بر است . اگر شما هم قصد خرید کنترلر دما آتونیکس مدل TCN4S-24R را با بهترین قیمت و ضمانت اصل بودن دارید میتوانید از شرکت “اتوماسیون هفت” که نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات آتونیکس در ایران می باشد ، خریداری کنید .





:: برچسب‌ها: کنترلر دما آتونیکس , کنترلر دما سری TCN ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: